första handledningen

skönt det var med handledning i en liten grupp där det fanns utrymme för tankar och reflektioner, det gjorde mycket för min process att höra andra. Så fin grupp oxå!  

Inser mer och mer att jag har en väldigt massa tankar och bilder i huvudet som jag försöker förklara och visualisera, har alltid vart så och ibland känns det för mycket,får inte till orden. blir oxå ställd över min oförmåga att konkretisera och reflektera över vad de betyder för mig, ska försöka bli bättre på de..
började häromdagen med en tankekarta, ibland tycker jag det är bra ibland blir jag rastlös och svävar iväg i tanken vilket då föder nya tankar, VILKET i sin tur är fantastiskt men ibland för mycket.

Efter handledningen åkte jag till verkstan och satte igång, kändes kul men var så otroligt trött. Åkte hem och tänkte på hur jag ska fortsätta, blir sugen på papier marché eller kanske något annat material, frigolit, kartong, armeringsjärn?! eeeeh papier marché låter mys 


Fick precis en nyhetspopup från etc. "varför får de rikaste aldrig nog"... suck








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

#17 Instant sculpture - Vägen till växternas rike

att skriva rapport

Gestalta ämnet bild